تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : امداد خودرو شایان

 

امداد خودرو شایان



تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : امداد خودرو شایان

 

 

 



شرکت امداد خودرو شایان در اسفند سال 1386 به منظور ارائه خدمات امداد شهری و جاده ای به خودرو های آسیب دیده و خدمت به هموطنان عزیز که به هر نحوی از انحاء خودرو آنها دچار نقص فنی شده و از حرکت باز ایستاده تاسیس و عملا از سال 1387 پس از اعطای امتیازات تاسیس نمایندگی بطور همه جانبه در سراسر استانهای کشور به ارائه خدمات پرداخت.
تاکنون بیش از 50 نمایندگی بزرگ و جامع و قریب به یکصد عاملیت مجاز با این شرکت همکاری مینمایند که امید است بر اساس سیاستهای توسعه شرکت این تعداد افزایش یابد.
آنچه که تعجب همگان را در بدو فعالیت این شرکت بر انگیخت جوان بودن نیروی انسانی و مدیران آن بود که با میانگین سنی زیر 30 سال توانسته بودند با درایت و بصیرت و نیز بهره گیری از دانش روز و افراد متخصص و با تجربه با حداقل امکانات و بدون حمایت هیچ فرد حقیقی و حقوقی خارج از تشکیلات بار خدمت را بدوش کشیده و مسیر پیروزی و موفقیت را طی نمایند.
در مقایسه با شرکتهای مشابه این حرکت خودجوش که با ایمانی راسخ آغاز شده بود تحسین مصلحان و خشم نااهلان را برانگیخت بطوری که هر کس بسته به موقعیت و جایگاه و نیز توان خود درصدد ضربه و یا بهتر بگوئیم شیطنتهای کودکانه برآمدند و به حول و قوه الهی ناکام میدان کار و زار را رها کرده و در دخمه های خود لولیدند.اما در این میان تجربیات فراوان و ارزشمندی حاصل گشت که این حاصل گرانبها مبدل به توشه پرباری برای تعالی و حرکت قدرتمندانه این مجموعه جوان و هوشمند شد.
پس از خروج عناصر ضعیف و به عبارتی علفهای هرز بوستان امداد خودرو شایان پرسنل صدیق و همیشه وفادار شرکت با آگاهی هر چه تمامتر به گرداندن چرخهای شرکت همت گمارده و تا امروز که قریب به 10 سال از عمر پر مایه آن میگذرد مومن و استوار مسیر ترقی را میپیمایند.
شرکت امداد خودرو شایان تا به امروز تحت هیچگونه حمایت مالی برون سازمانی قرار نگرفته و آنچه در مسیر حرکت بکار بسته جملگی لطف پروردگار و درآمد ناشی از خدمات شرکت بوده و این جریان بالنده گرچه موجب کاهش سرعت رشد بوده اما با درایت سیاستگذاران مجموعه گام گرانبهایی برای دوام و حضور همیشگی این شرکت بوده و هست .

در سال 2011 هیئت مدیره شرکت تصمیم به ادامه فعالیت های شرکت بیرون از مرزهای ایران نمودند و سرانجام این امر به لطف خدا و همت دوستان همراه محقق شد و امروز با گذشت سالها از آن تصمیم ، دفتر مرکزی این شرکت در شهر واشینگتن دیسی پایتخت ایالات متحده آمریکا مستقر و به ارائه خدمات مشغول است . 


روزها میگذرند و وقایع به خاطره ها می پیوندند اما تجربیات گرانسنگی بر جای میماند که با مسلح شدن بر این تجربیات تلخ و شیرین آدمی بیشتر به سمت خرد ورزی و حل منطقی و آگاهانه مسائل گام بر میدارد و این مولفه بی شائبه یقینا در زمره دست آوردهای این شرکت بوده و به امید حق خواهد بود.در این سالها یاد گرفتیم که از سختیها نهراسیم و بیدی در مقابل باد نباشیم و چون سرو راست قامت و صبور به فصل شکوفایی و بالدگی و افتخار بیاندیشیم و در انتظار طلعت خورشید تابنده خود عاشقانه بمانیم.

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد